Job 21 van 55


Report this listing

Solliciteren



Administratief commercieel bediende / Arendonk


Functie

Wij zijn op zoek naar een administratief/commercieel bediende voor een bedrijf in Arendonk.

Samen met je collega's sta je in voor:
  • Telefonie (40% van de klanten zijn Franstalig)
  • Behandeling info-mailbox
  • Bestellingen/afmeldingen ingeven
  • Offertes opmaken
  • Klachtenbehandeling
  • Commerciële taken

Jouw profiel

Wie past in het plaatje?
  • Je bent iemand die vlot kan schakelen tussen verschillende taken.
  • Je houdt van de combinatie van administratie en klantencontacten onderhouden.
  • Je kan goed priors bepalen en je houdt het hoofd koel bij een drukke dag.
  • Ook durf je een goed woordje Frans en Engels spreken.
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Domein: Fiscaliteit
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • Domein: Lonen
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren

Aanbod

Leuke Collega's

Uurrooster: 39 uren week (8u-16u en 1 dag 8u-17u)
ADV: 6 dagen
Maaltijdcheques €6

Vast contract na geslaagde interimperiode


Solliciteren

183 TURNHOUT
+32 (0)14 42 24 38

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht